10.4.2013

10. dubna 2013 v 18:17 | Min |  Jedálniček
Raňajky: pomarančová šťava (2 vytlačené pomaranče)
Desiata: jablko, pomarančová šťava + pol citrónu
Obed: nektarinka, jahody
Večera: jahody, za hrsť sušených hrozienok

Tie sušené hrozienka ma dosť mrzia, je v nich veľa cukru. Stále lepšie ako ten tvarohový koláč čo je na stole. Myslela som si, že dnes zomriem hladom, ale nebolo to také hrozné. Snáď si to kým pôjdem spať nepokazím :D
Dnes ráno sa mi podarilo oklamať rodičov, že som raňajkovala tým, že som stále niečím štrngala a šuchotala :D Takže som vcelku spokojná, aj keď váha sa pohla len o 200 gramov :( Fakt sa nesmiem často vážiť, raz za týždeň stačí.
Na zajtra sa teším, dám si bielkovinový deň. Len som si teraz vypočítala kcal jedného cottage cheesu a je to 180, tak snáď ma to nezabije.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Natalia. Natalia. | Web | 10. dubna 2013 v 18:36 | Reagovat

Vezmu si příklad z tvého jídelníčku, snažím se také zhubnout  :-)

2 kleine-schweine kleine-schweine | Web | 10. dubna 2013 v 19:31 | Reagovat

mne sa to zatiaľ nejako zle neukázalo a sú to moje prvé sacharidy za týždeň a pol,tak som neodolala 0:-)
ale tak z tvojho jedálnička by som si mohla zovrať príklad, ako pozerám ide ti to super :) a na tie hrozienka ani nemysli, stačí sa trochu rozhýbať a všetko bude OK :)

3 the-last-chance the-last-chance | Web | 10. dubna 2013 v 19:37 | Reagovat

pěkný jídelníček. Dneska jsi schválně papala jen ovoce nebo jsi na nic jiného neměla chuť? :)
Lepší je, se vážit pouze 1x týdně. Uvidíš na váze větší úbytek - budeš mít větší radost - a potom budeš mít větší chuť do hubnutí :)

4 Dominique Dominique | Web | 10. dubna 2013 v 21:11 | Reagovat

Taky to nesnáším, když musím vymýšlet co budu jíst.
Tak si zkus dát zítra třeba bílkoviny a zeleninku:)
Nechceš spřátelit?

5 inny-chill inny-chill | 10. dubna 2013 v 21:19 | Reagovat

ahoj, spriatelíš?:))))))

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama